loading...
پاپ موزیک
admin بازدید : 24 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علیرضا روزگار به نام خونه تاریک

ترانه و آهنگ : علیرضا روزگار ، تنظیم کننده : حمید احدی

علیرضا روزگار خونه تاریک

 

علیرضا روزگار خونه تاریک

دانلود

متن شعر آهنگ خونه تاریک علیرضا روزگار :

یه خونه تاریک با یه دلی که شکسته  یه مرد تنها که دل به غصه بسته تنها وو غمگین دیکه همدم نداره واسه غم و غصه اش دیگه مرهم نداره خونه سوت و کوره اون هم از دنیا خسته تموم غم ها به دورش پیله بسته نمیدونه از کی سراغ دلو بگیره به هر کی رو زد بهش گفتن میمیره عشق من الهی من بمیرم تو رو با غم نبینم تورو یه گوشه من اینجوری بی همدم نبینم عمر من الهی زنده باشی یه روز از غم جداشی بدون تو میمیمرم من اگه یک روز نباشی شبایی که بی تو یه گوشه میخوابیدم تموم عکساتو کنارم میکشیدم تموم ذهنم با حرفات یکی میشد اشک چشامم با بغضم جاری میشد حالا دیگه خونم شده  خونه تاریک چراغا خاموش به قلبم شده نزدیک  نزدیک تر از اونی که تنهایی کنارم  میمونه تا باز بیاد لحظه مرگم عشق من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 1,115
  • بازدید کلی : 10,310